Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Идеи

„Предприемачи на бъдещето“: Да си направиш дрехи от рециклирани материали

Основателят на Kool and Konscious Боряна Узунова иска да промени модела на консуматорството в модната сфера и да ѝ придаде една по-екологична визия

„Предприемачи на бъдещето“: Да си направиш дрехи от рециклирани материали

Снимка: Investor

Работата ще запълни голяма част от живота ви и единственият начин да сте напълно доволни е да правите това, което вярвате, че е добра работа. Единственият начин да вършиш добра работа е да обичаш това, което правиш. Така основателят на Apple Стив Джобс обяснява пътя към успеха. Думите му са част от една негова емблематична реч, която той изнася по време на дипломирането на випуск студенти от университета в Станфорд.

За тайната на успешното създаване на бизнес и секторите, в които в момента има потенциал за инвестиция, ще говорят участниците в петата конференция „Предприемачи на бъдещето“, която Investor.bg организира. И тази година едни от най-успешните млади предприемачи, изпълнителни директори на стартъпи и лидери на мнение в сектора, ще се включат в конференцията. 

Още по темата

Сред специалните лектори ще бъде младата, амбициозна и целеустремена Боряна Узунова, основател на Kool and Konscious. Тя е само на 25 години, а вече има зад гърба си успешен бизнес. Завършва бизнес и инженерство в Лондонското училище по икономика и Хонконгския университет по наука и технологии, от който излиза през 2017 г. с бакалавърска степен. Известно време работи като консултант по изграждането на стратегии за козметичната компания „Лореал".

Преди година, страстта към модната индустрия и привързаността на Боряна към природата и опазването на околната среда намират своята обща точка. През 2019 година амбициозната млада дама създава екологичната модна платформа Kool and Konscious, която освен да предлага качествено облекло, запознава потребителите с процеса на създаване на екосъобразни дрехи, както и с възможностите за тяхното рециклиране, когато станат неизползваеми. Боряна се заема с нелеката задача да даде гласност и да направи света едно по-добро и чисто място за живеене, като се фокусира върху често пренебрегваната тема за модната индустрия, която е сред най-големите замърсители на околната среда. За целта, създава цяла модна еко вселена в лицето на Kool and Konscious, чиято основна мисия е да промени модела на консуматорството в модната сфера и да елиминира екологичния отпечатък на модната индустрия.

Компанията се занимава с производството на eco-friendly дрехи като бански костюми, изработени само от веган продукти, тениски от рециклирани материали и др. За стартирането на Kool and Konscious, Боряна получава фондово финансиране от 200 хил. евро, а днес платформата има над 200 партньора от цял свят. Успехът на компанията се засвидетелства с връчването на една от четирите награди на WWF за млад лидер, който активно се включва в дейности, свързани със спасяването на планетата. През 2019 г., Боряна е отличена и в класацията за най-талантливи предприемачи на Forbes Bulgaria „30 под 30“.

По време на петото издание на „Предприемачи на бъдещето“, съоснователната на компанията за устойчива мода ще сподели своя опит. По време на конференцията лекторите ще обърнат внимание както на секторите с най-голям потенциал за развитие на бизнес в момента, така и на начините, по които предприемачите могат да получат достъп до първоначално  и допълнително финансиране.

Конференцията ще се проведе на 18 юни от 12:00 часа., като за пръв път ще бъде в нов формат – онлайн. Тя ще се излъчва на живо на Investor.bg

Събитието се осъществява с генералната подкрепа на Пощенска банка, както и с подкрепата на Индустриален Холдинг България. Институционален партньор на събитието е ABLE и “Тук-Там“ а медийни партньори са Bloomberg TV Bulgaria, Dnes.bg, Money.bg и Smartmoney.bg.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Идеи
Кога можем да спечелим и при неуспешна прогноза?