Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Коронавирусът донесе 25% спад на приходите на компанията майка на Burger King

Нетната печалба на Restaurant Brands е достигнала 163 млн. долара през второто тримесечие

Коронавирусът донесе 25% спад на приходите на компанията майка на Burger King

Снимка: Taylor Weidman/Bloomberg

Restaurant Brands International отчете 25% понижение на тримесечните си приходи, след като коронавирусната пандемия натежа върху продажбите на обектите на Burger King и Tim Hortons, отворени поне от година, пише CNBC.

Но Popeyes, която се оказа диамантът в портфолиото на Restaurant Brands, отчете 24,8% ръст на този показател, подпомогната от своя популярен пилешки сандвич.

Книжата на компанията повишиха стойността си с 2% преди началото на търговията. Акциите, кито имат пазарна капитализация от 27,2 млрд. долара, са понижили цената си със 7 на сто от началото на годината.

Компанията майка на Burger King отчете нетна печалба от 163 млн. долара за второто тримесечие, или 35 цента на акция, под сумата от 257 млн. долара, или 55 цента на акция.

Още по темата

Като се изключат някои елементи, Restaurant Brands е спечелила по 33 цента на акция, надминавайки средната прогноза на анализаторите, анкетирани от Refinitiv, за 31 цента на акция.

Нетните приходи от продажби са се свили с 25% до 1,05 млрд. долара, отговаряйки на очакванията. Дигиталните продажби са се изстреляли със 120% нагоре, което е над два пъти повече спрямо същия период на миналата година.

Tim Hortons, която обичайно носи около 60% от общите приходи на Restaurant Brands, преживя 29,3-процентно понижение на приходите от продажби от обектите, отворени от поне година. Още преди пандемията канадската верига кафенета се бореше със забавяне на ръста на продажбите на вътрешния си пазар.

Сега, когато пандемията променя потребителското поведение, различни вериги – от Starbucks до Taco Bell, отчитат, че по-малко клиенти спират за закуска за ранните им предложения.

Burger King отчете 13,4% спад на приходите от продажби в обектите ѝ отворени от година. При Popeye този показател е скочил с близо 25 на сто.

Restaurant Brands заяви, че не може да прогнозира бъдещото влияние на коронавируса върху своя бизнес, нито кога ще възстанови нормалните си операции, но очаква Covid-19 да натежи върху резултатите ѝ за третото тримесечие.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от Новини
Disney съкращава 28 хил. служители в един от най-големите удари на Covid ерата